سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به ما فرمان داد که در سه چیز بر ما چیره نگردند : به معروف فرمان دهیم و از منکر باز داریم و سنّتها را به مردم بیاموزیم . [ابوذر]
انتظار
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
تنهاترین تنها منم

دنیا :: دوشنبه 87/2/30 ساعت 12:46 عصر

 

هرشب وقتی تنها میشم حس میکنم پیش منی

دوباره گریه م میگیره انگار تو آغوش منی

روم نمیشه نگات کنم وقتی که اشک توچشمامه

با اینکه نیستی پیش من انگار دستات تودستامه

بارون میباره و تو رو دوباره پیشم میبینم

اشک تو چشام حلقه میشه دوباره تنها میشینم

قول بده وقتی تنها میشم بازم بیای کنارمن

شبای جمعه که میاد بیای سر مزار من

دوباره باز یاد تو شد زمزمه نبودنم

ببین که عاقبت چی شد قصه با تو بودنم

خاک سر مزار من نشونی از نبودنت

دستای نامردم شهر چرا ازم ربودنت

به زیر خاکم و هنوز نرفتی از خیال من

غصه نخور ، سیاه نپوش ، گریه نکن برای من

دیگه فقط ارزومه بارون بباره رو تنم

دوباره لحظه ها سپرد منو به باد رفتنم

بارون میباره و تو رو دوباره پیشم میبینم

اشک تو چشمام حلقه میشه دوباره تنها می شینم

دیگه فقط ارزومه بارون بباره رو تنم

رو سنگ قبرم بنویس تنها ترین تنها منم


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تنهاترین تنها منم
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
انتظار
دنیا
دنیا
Link to Us!

انتظار

Hit
مجوع بازدیدها: 12130 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 2 بازدید

Archive


بهار 1387

LOGO LISTS


Submit mail